6 augusti

Förlåt för att jag är så seg på att uppdatera! Men jag har inte tid! Allt bara går för runt, jag har aldrig tid att sitta vid datorn, men nu är det helg så jag ska uppdatera lite bättre!
Jag kommer typ inte ihåg vad jag gjorde igår ens, hahah jag är helt slut hela tiden. Barnen är ganska jobbiga faktiskt, men jag hoppas att det blir bättre med tiden. Jag tror att det tar ett tag både för dem och för mig att vänja sig med allt!
Men igår kväll var jag iaf i mallet som ligger typ 5 min bort, Det var naaajs kan jag säga. Hahah jag tröstshoppade lite på den gigantiska forever 21! Sen mötte jag upp Sofia, en svensk tjej som bor i närheten! Det var jätteskönt att bara prata svenska och prata om allting man tänker på!
Men idag har varit bättre iaf, barnen har varit lugnare och jag pratade med mamman om lite grejer som jag har tänkt på. Typ regler och sånt, men det var skönt.
Så nu sitter jag och kollar på TV och sitter framför datorn en stund, sen ska jag möta upp Maggie och Elin, två svenska tjejer så ska vi väl göra nått kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0