Bra, dåligt?

Klockan 14.05 imorrn svensk tid befinner jag mig på Arlanda. Japp jag kommer hem. Ni läste rätt. Nu skiter jag i det här, om 4 timmar beger jag mig på flygplatsen.
Varför då? Jo jag har verkligen tänkt på allt det här, ska jag verkligen va au pair? Ska jag verkligen ta hand om barn? Mitt svar är nej, det ska jag inte. Jag är för ung för att vara hemmafru, jag vill inte vara ute i en förort nånstans och ta hand om barn. Jag vill göra roliga saker och faktiskt tjäna bättre än 3 dollar i timmen. Så nu kommer jag HEM. Sen får jag se vart jag tar vägen, norge, england? Vem vet. Så vi ses imorron Sverige.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Glöm inte att hälsa Sverige! ;)

2010-08-22 @ 19:00:49
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0