Dagen

Dagen idag har varit trevlig i alla fall. Jag gick upp runt halv 8 och sen fick jag skjuts till tunnelbanan av hon jag bor hos. Så åkte jag in till DC för att möta upp min mammas kusin Petra som bor här sen 6 månader tillbaka. Det roliga är att hon och mamma inte har träffats sen ja dom var 1 år eller nånting men ändå. Så jag träffade henne och hennes två söner och gick och satte oss på ett cafe en stund och sen gick vi hem till henne och åt lunch. Men det var jättetrevlig och skönt att kunna prata med en vuxen släkting när man är i en sån situation som jag är i just nu. Så det var jättekul att träffa henne. Vid tvåtiden begav jag mig hemåt men då kunde inte LCCn hämta upp mig så jag tog bussen och så fick hennes man hämta upp mig vid bussen. Totalt tror jag att det tog mig 2,5 timmar att komma hit. Japp kommunaltrafiken är inte den bästa här inte.
Men nu sitter jag på mitt rum och har ätit lite mac and cheese till middag och ska snart hoppa in i duschen för vid 8 kommer Sofia och hämtar upp mig och så ska vi åka på födelsedagsfest hemma hos några av hennes kompisar. Temat är tydligen black and white så jag måste hitta något att ha på mig också.
Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0