....

Jag vill stanna och uppleva allting men jag vill bara inte vara här ändå! orkar inteeeeee

Kommentarer
Postat av: Maggie

Stanna! Tänk tillbaka på varför du ville åka hit. Det är svårt i början, det är vad du gör det till. Kämpa på tjejen!

2010-08-10 @ 04:53:32
Postat av: Prawitz

Sara, stanna!

Ge det ett tag till tycker jag, du har ju inte varit där så jättelänge, tar väl ett tag att komma in i allt. :)

Så min röst ligger på stanna.



Kram Ellinor

2010-08-10 @ 09:44:55
Postat av: Johanna

Det är alltid så i början, kolla bara på alla som åkte till USA i tvåan, de flesta ville hem i början och trivdes inte alls, men det krävs några veckor att hinna vänja sig och uppskatta allt!! Sluta tänk "i ett år", tänk en dag i taget och ta allt som det kommer, då kommer du märka hur fort och rolig tiden är.. dont be a quitter! ingen idé att vara hemma, du kommer ångra dig om tio år. tänk på allt du får uppleva istället, minnen för livet!

2010-08-10 @ 11:48:13
Postat av: Louise

Tråkigt att höra.. Trivs du med familjen??

Jag kommer till DC i början av september, ska också vara au pair. Stanna så ses vi ;)



Lycka till iaf! :)

2010-08-10 @ 12:07:04
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Malin

SARA!!! jag tycker så synd om dig, men jag tycker som prawitz, stanna ett tag till och kolla om det går att få in lite rutiner och om det fortsätter vara jobbigt försök byta familj och om inte det går är du alltid välkommen hem :)

ska försöka skaffa skype så vi kan samtala lite!

men jag håller tummarna för dig!!

puss puss

2010-08-11 @ 13:16:05
URL: http://mollanbollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0