Gårdagen

Jag slutade runt 6 igår, så Sofia kom och hämtade upp mig så begav vi oss till Reston för att äta middag. Efter att ha vandrat runt ett tag och letat efter en bra restaurang som inte hade en väntetid så hamnade vi på chipotle, vilket är som typ mexikansk snabbmat. Man får själv välja vad man vill ha på och hur man vill ha det. Riktigt gott var det. Efter middan skulle vi hem till några av hennes kompisar men vi kunde inte komma dit förrns 11.30 så vi gick runt i Reston och kollade lite. Vi köpte bodysprayerna på Victoria Secret som alla har men billigt var det, 6 för 30 dollar så vi köpte 3 var, bra bra. Efter det gick vi och köpte frozen yoghurt och satte oss en stund, och sen vidare till Mcdonalds för att köpa kaffe. Jag var lite för trött hela kvällen så det behövdes. Haha och jag kan säga att när man råkar använda engelska ord tillsamman med svenska så kan det bli väldigt fel verkligen, haha jag har inte skrattat så mycket på länge.
Efter det åkte vi hem till hennes kompisar från Malaysia och chillade, jag råkade somna lite i soffan så vi åkte hem vid runt halv 4. En mycket trevlig kväll :)

Söta Sofia igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0