KUUUL

Verkligen jättekul att jag fick ett mail från min LCC igår där det stod att min nuvarande familj har valt sin nya au pair och att hon kommer på torsdag. Om 2 dagar alltså, trevligt att dom själva har sagt det till mig då. Inte ett enda ord, ingenting verkligen. Jag blir verkligen sjukt irriterad på det, jag får väl se om dom säger nått om det ikväll. Annars är det ju ytterst spännande. Vad hade dom tänkt göra? Bara överaska mig genom att hon helt plötsligt sover i min säng? Förlåt men jag är bara så trött på det här just nu.
En annan jobbig men visst gullig sak idag är att tjejen har varit ett helvete idag, hon har skrikit och gråtit typ konstant. Så till slut frågade jag om det var nån speciell anledning till att hon betedde sig så. Då säger hon att hon är ledsen för att jag ska åka. Hmm det gjorde ju det hela svårare. Bläääää.
Haha förlåt för att bloggen är så deppig hela tiden, förhoppningsvis så kommer den att bli roligare :)

Kommentarer
Postat av: mammi

Hej du lilla, så deppig är den väl inte. Mest roligt att läsa tycker jag.

Puss puss

2010-08-18 @ 14:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0