lala

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har typ ingen tid att sitta vid datorn!
Nu har jag pratat med min LCC, vilket är min kontaktperson här, och lite olika människor på Cultural Care om allting som händer. Så imorrn kommer min LCC hit så ska vi sitta ner och prata med familjen om allting. Så just nu är jag verkligen inte inne på att åka hem utan jag vill helt enkelt byta familj. Det är inte okej att jag ska jobba 12 timmar om dagen 5 timmar i veckan. Jag kan få nått så mycket bättre, jag är inte här för att jobba som en slav.
Men iallafall, för att inte göra den här bloggen allt för deppig vilket den har varit den senaste tiden så kan jag ju berätta att jag har det trevligt på kvällarna iaf :)
Igår va vi ett gäng hemma hos Maggie eftersom att hennes värdfamilj är bortrest, hon hade fixat supermysigt med muffins, lite chips och svenskt godis :) Mycket trevligt!
Sen nu ikväll var jag i mallet igen med en svensk tjej, Nathalie, som bor alldeles i närheten av mig och kollade lite. Och vart tror ni att jag går och shoppar då? Jo på HM såklart, bra Sara! Hahah och kläder som jag redan har sett att dom finns hemma. Ännu bättre. Sen gick vi till Cheesecake factory och åt deras berömda cheesecake, heelt okej kan jag säga!
Nu ska jag sova lite och försöka förbereda mig inför det spännande samtalet imorrn! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0