Leeeedig

Det har varit såååå skönt att vara ledig idag! Jag åkte in mot arlington för att möta upp Maggie och Elin som bor där. Men det är nästan inne i DC så det tar ungefär 25 min att köra. På MOTORVÄGEN, och här snackar vi inga små fjuttiga svenska motorvägar utan här är det typ 5 filiga motorvägar, förstår ni hur stressad jag var? Herre gud säger jag bara, men jag kom fram och det gick bra!
När jag kom dit så ställde jag bilen vid Elins hus och sen blev vi upphämtade i en lyxbmw av en kille som dom hade träffat ute och åkte till hans pool som låg på taket på hans hus, alltså med lägenheter, så låg vi och solade och badade där! Det var naaaajs! Sen gick vi till vapiano och åt och sen kom deras kompis från tyskland som också är au pair och hans kompis från England och mötte upp oss och sen åkte vi och padlade kajak vid georgetown som är en jättefin del av dc! Kommer verkligen att göras igen, det kostade 12 dollar för en timme vilket är typ 80 kronor, helt okej enligt mig! 
Sen åkte jag hem och nu sitter jag bara och kollar på tv, först var det mean girls och nu Step up, bra bra!
Och mitt mål imorrn är att hitta en sladd till kameran! Under tiden så snor jag lite bilder från Kevin och Gus!

Det här är utanför ett Cupcake bageri i Gerogetown där folk stod och köade i typ timmar för att köpa sina cupcakes, man undrar ju om dom verkligen om dom kan vara så goda? Hmm måste ju nästan prova nån gång!
Kajak!! Vi såg den svenska ambassaden också! Den är där i bakgrunden på första bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0