Monday night

Nu har jag fått internet att funka på mitt rum, jag måste dock gå ner typ för halva trappan och sen koppla upp mig och gå upp på mitt rum igen men men. Skönare det än att sitta nere i källaren! Så idag har jag hunnit skypa med min syster en stund vilket gjorde mig på väldigt gott humör! Så om nån vill skypa så är det bara att skicka ett litet sms!
Så ikväll har vi haft ett litet snack om alla grejer och om hur allt funkar och allt sånt så det känndes skönt, så nu vet jag hur allt går till! Sen beställde vi hem kinamat vilket var riktigt gott! Sen gick jag och killen ut med vovven en stund, man känner verkligen att man behöver komma ut lite här eftersom att man tar bilen överallt. Efter det så har vi bara chillat och nu sitter jag här vid datorn! Ska snart gå och sova också, jag är verkligen så trött hela tiden, men det är bra, då får jag tillräckligt med sömn haha! Nej men jag börjar jobba klockan 8 så jag behöver sova!
Nighty night!

Kommentarer
Postat av: mammi

Lilla hjärtat vad jag är glad att du har det bra. Maria och Per hälsar så mycket. vad du skriver bra, jättekul att läsa. Älskar dig puss

2010-08-03 @ 23:26:47
Postat av: Lotta

Mamma läser bloggar halv 12, är det inte lite nördvarning på det?

2010-08-04 @ 16:03:14
URL: http://loodie.blogg.se/
Postat av: Erik Jorman

Använder du MSN? I så fall i vilket namn, för oss som inte använder skype



/Morbror E

2010-08-08 @ 22:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0