update

Ja jag behöver verkligen uppdatera nu, mycket händer.
Sist jag skrev var i tisdags tror jag? Men i alla fall i onsdags morrse så ringde värdföräldrarna mig och berättade att den nya au pairen skulle komma på torsdags eftermiddan. Så jag skulle jobba på dagen och sen skulle värdpappan köra mig till tunnelbanan så att jag sen kunde ta mig vart jag nu ville. Och jag visste inte ens vart jag skulle bo då, spännande ja. Men han tyckte att det var bra att han skulle lämna av mig där med mina väskor. Vad generöst va?
Men sen fick jag i alla fall veta att jag kunde bo hemma hos en LCC i närheten (där jag är nu) så det bestämdes att hon skulle hämta upp mig vid 4.30 vid huset, jättebra, då slapp jag ju tunnelbanan med väskorna, trevligt. Och då skulle värdpappan vara hemma och ta barnen. Men runt klockan 3.30 så ringer han mig och säger att han måste jobba så istället kommer grannen och tar över barnen när jag ska åka. Så ja grannen kom över och jag sa hej då till barnen och åkte iväg. Så det var ju jättegulligt av värdföräldrarna att dom bryr sig så mycket om mig och att dom vill säga hej då till mig eller tja skicka ett mail eller nått för att kolla vart jag bor eller om jag lever. Så hiiimla gulliga verkligen.
Så just nu bor jag alltså hemma hos en LCC och ja jag vet inte riktigt hur länge jag kan bo här eller vad som händer nu. Jag får ju inte speciellt mycket information kan man inte säga.
Men jag är inte bitter alls på cultural care, vad menar ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0