Yesss

Idag träffade jag Martina, en svensk tjej som också är au pair här i DC och vi åkte till ett helt gigantiskt shopping mall som heter Tysons Corner. Jag tyckte att det andra var stort men det var riktigt fjuttigt jämfört med det här!
Så nu fick jag en del av de sakerna som jag behövde köpta, till exempel en minneskortsläsare till kameran så nu kan jag lägga upp bilder!! Sen köpte jag ett start kitt med ID smink också, här kostade det 60 dollar, alltså ca 420 kronor. Vad kostar det hemma lixom? Typ 900 kronor, så väääärt!
Efter lite shoppandes och mat så kom vi på att vi skulle gå på bio också så Step up 3D blev det. Det är den första filmen jag ser i 3D och jag gillart kan jag säga! Det var helt sjuuukt coolt när dom dansade, rekomenderas verkligen att se! Och just det, jag har hittar min framtida make också.
Just nu sitter jag här och har letat upp massa saker att göra i veckan med barnen, hmm kommer nog att funka det här tror jag!
Dagens inköp (och ja lakanen är från IKEA, jag älskar det)
Lite grejer som jag köpte i torsdags



Hur hysteriskt roligt är inte det här? Hahah jag var tvungen att fota för att bevisa att det finns på riktigt och inte bara på film!

Bilder från NY och mer kommer senare! Det ska komma ett bildregn och sen ska jag lägga upp allt på face också!


Kommentarer
Postat av: Martina - Au pair i USA

Haha då får vi dela vår framtida make ;)

2010-08-09 @ 15:50:11
URL: http://martinaaupair.blogg.se/
Postat av: Morbror

Tjipp.



Vad köstar det att tvätta bilen??? Ser ut som en toppen idé. Annars då? Funkar det hyfsat eller??? Om inte så hota med att man faktiskt får slå barn i Amerikat. Funkade på Gurra & Ludde när vi var där, hahahaha. Ta´t lugnt & ha dé så gött.

MVH Uncle Ernie

2010-08-09 @ 19:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0