FRAMME!

Nu är jag framme hos familjen i Washington DC! Dom stod och väntade på mig hela familjen vid busstationen och var hur söta som helst, jag fick kramar av hela familjen så det var verkligen ingenting att oroa sig för! Sen åkte vi hem till huset, ett jättefint hus lite utanför dc. Det första jag ser är en gigantisk svensk flagga som dom har målat på uppfarten, så sött! När vi kom hem så var pappans föräldrar här så vi åt middag med dom och med den nuvarande au pairen som åker på måndag. Igår han jag också packa upp allting och fixa lite så :) Idag har vi varit på pedikyr, mamman, tjejen och jag och fått våra fötter fixade, riktigt naaajs! Sen var vi på en helt gigantisk affär som är lite som martin ohlson, där allt är i gigantiska förpackningar men lite billigare. Eller ja dom hade inte bara mat utan datorer, sängar, ja typ allt man kan tänka sig!

Just nu sitter jag i min säng och har hunnit skypa med mammi och pappi och fått igång internet och allt. Jag sitter också och pillar lite på min nya mobil, en samsung flight, den verkar bra :) Snart ska jag göra mig i ordning för festen som vi ska ha ikväll, hejdå och välkommsfesten, kul kul :)

 

btw, sjukt smart tjej som glömde sladden till kameran hemma, jag vet, men jag får försöka köpa en eller hitta en separat grej för minneskortet! Så bilder kommer lite senare!

 

puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0