Frammee!

Just nu befinner jag mig på au pair skolan på long island utanför New York. Ganska sunkigt är det men det funkar ändå. Båstoaletter och hårda sängar men men...
Resan hit gick bra, planet till münchen gick som sagt klockan 07.45 och sen var vi där vid 10, en och en halv timmes uppehåll och sen 9 timmars flygning till New York.
Nu har vi fått rummen och sen ätit lite middag och varit på info grej.
Men tidsskillnaden dödar mig, här är klockan 8 på kvällen och hemma 2 på natten så jag kommer att stupa snart, därav de lite luddiga formuleringarna!
Det finns trådlöst internet här i typ varje rum men inte i mitt såklart! Så nu sitter jag i nått slags uppehållsrum och skriver.
Så ser typ skolan ut, dålig bild jag vet men den är tagen med photo booth och genom ett myggnät!
GOD NATT SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: lotta

ja vill ju se bilder!!!!!! mer bilder kvinna! <3

2010-07-27 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0