NU DRAR JAG

Hets kan man kalla dem senaste dagarna, jag kom hem ganska sent i fredags kväll och han inte fixa nånting då. Sen igår försökte jag få ihop all packning på dagen och på kvällen var det hej då middag för vännerna. Det skulle egentligen varit överraskningsfest men jag fick reda på det innan men det var så trevligt ändå! God mat och fina vänner, det är då jag känner att jag kommer sakna sverige lite!
Idag var farmor och farfar här på en fika för att säga hej då också, sen begav sig mamma jag och syster till Vällingby för att växla pengar och införskaffa det sista. Så nu har jag runt 190 dollar i fickpengar och sen pengar på kortet, men det borde väl räcka?
Nu på kvällen har vi bara ätit middag och fixat med packningen, jag hoppas verkligen att jag inte glömt nått nu! Det viktigaste är ju passet, visum grejerna och flygbiljetterna, resten kan man faktiskt köpa! Det bästa var att min väska vägde 22,9 kilo nu när jag vägde den och man får totalt ha 23 kilo! Score!

Så det här blir antagligen mitt sista inlägg på svenk mark. Planet går 07.45 imorrn så jag satsar på att vara på Arlanda klockan 6, vi flyger ju först till Munchen och sen vidare till New York!

Så nästa gång jag skriver är jag antagligen i NEW YORK!

Kommentarer
Postat av: sara ala-mutka

gud vad kul för dig! jag ska ju till england och göra samma sak! ska läsa hur det går för dig. lycka till o hare bra!! :)

2010-07-26 @ 12:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0