Snartsnartsnart

Om två små veckor befinner jag mig hemma hos min värdfamilj i Washington DC. I USA. Förstår ni hur konstigt det känns egentligen? Just nu är jag nere på landet med min familj och allt är som vanligt. Ibland glömmer jag bort att jag ens ska åka men sen kommer jag på det och allt känns så knäppt. Så bra, så läskigt, så roligt, så nervöst, så sjukt. Och allt det här på en gång. Jag vet att jag kommer att stå och storgråta tillsammans med mamma på Arlanda men när jag väl sätter mig på planet till NY så hoppas jag att alla de dåliga känslorna försvinner och de som finns är kvar är de roliga, de bra och de förväntansfulla.
Nu tror jag i alla fall att jag har det mesta klart, det internationella körkortet är inskickat och de flesta presenterna är köpta. Nu är det bara packningen och växla pengar kvar. SEN ÄR JAG REDO FÖR USAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
Så här ser det ut där jag är nu :)

Kommentarer
Postat av: Lisa Svensson

Gud vad roligt det låter Sara!! :) Jag hoppas du får det så bra där borta och jag kommer definitivt hålla koll på den här bloggen för att se hur det går för dig, så du får inte sluta skriva!



2010-07-18 @ 17:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0