Great!

Jag skrev ju tidigare att jag inte har haft så mycket kontakt med familjen men igår så skrev mamman ett jättegulligt inbox till mig på Facebook (ja hon har face, sjukt modern mamma, jag vet!). Där skrev dom att dom längtade tills jag ska komma berättade lite om hur det var med dom. Typ att det var 90 farenhight  där, alltså typ 32 grader. Helt okej alltså! Sen berättade hon att killen fortfarande går i skolan men att han får sommarlov den 24 juni, väldigt sent jämfört med här i sverige.
Till sist berättade hon att den 31 juli, alltså dagen efter jag kommer till dem så ska dem ha en välkommsfest  för mig och avskedsfest för den gamla au pairen Rocio som kommer från Mexico. Så det blir direkt att träffa deras kompisar och så! Men det kommer nog att bli kul!
Så det är skönt att ha lite kontakt med familjen. Sen har jag pratat lite med både den nuvarande au pairen och den gamla så det känns också bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0