I´m back!

Jag vet, världens sämsta uppdatering! Men nu har jag tagit studenten och har nu lite mer tid till bloggen :)
Idag har varit riktigt duktig och tagit tag i allting. Jag har gjort klart min visumansökan och tagit kort. Jag fixade faktiskt fotot hemma, jag orkade inte betala flera hundra för något som man enkelt kan fixa själv. Så på med lite smink och en vit bakgrund så blev det prima. Sen för att fixa till storleken så gick jag in på fotoautomaten.se och fick en bild som var 5x5 cm. Så gör det ni också om ni inte orkar betala!
Idag har jag också tagit kopior på betyg, körkort med mera och fyllt i personlighetstestet.
Nu är det bara personbevis 120 kvar att fixa, med det tänkte jag åka in till skatteverket på måndag och fixa! Sen är jag redo för ambassaden den 18 juni!
Lite bilder från studenten :)

Kommentarer
Postat av: Mailn

Det är sjukt hur snart du åker Sara!

2010-06-13 @ 23:38:29
URL: http://overtaggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0