Lista

[X] Hälsoundersökningen 
[X] Fixa belastningsutdrag från polisen 
[X] Fixa visakort 
[X] Fixa visum
[X] Betala visumet
[x] Fixa försäkring
[X] Kopia av körkortet
[X] Fylla i personlighetstestet
[X] Kopia på avgångsbetyg
[X] Beställa ”120-personbevis”
[ ] Fixa internationellt körkort
[ ] Betala Cultural Care
[ ] Köpa presenter till värdfamiljen
[ ] Packa
[/] Köpa adapter (fick en av pappa men ska köpa en till)
[ ] Växla till dollar
Nu har jag kommit en bit längre på min lista och nu är det faktiskt inte så mycket kvar att fixa!

En tjej från CC ringde mig idag också och frågade lite om hur allt gick och om jag hade pratat nått mer med värdfamiljen och så, så nu känns det att det närmar sig. Sen berättade hon att flygtiderna antagligen kommer att komma i början av nästa vecka, vilket gör att det känns ännu pirrigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0