Polisregisterutdrag

Idag skickade jag in ansökan om polisregisterutdrag, ganska enkelt var det. Det var bara att fylla i lite uppgifter om sig själv typ namn och telefon och skicka in det. Sen ska man betala in 172 kr tror jag att det var för att få tillbaka utdraget. Så nu hoppas jag att jag inte har någon prick i registret :P Annars får man inte åka till USA nämligen!
Men usch jag känner mig så dålig på att fixa alla saker, jag åker den 26 juli och det här är det enda jag har fixat än. Jag känner att det verkligen är dags att börja fixa med visumet nu. Men hur har ni gjort? Hur lång tid tog det för er att fixa visumet? Borde jag ha panik när jag ska till ambassaden den 18 juni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0