Vidare

Nu är jag hemma som ni kanske förstår och har nu varit det i en vecka. Jag kan just nu säga att det inte känns helt hundra att vara tillbaka efter en så kort period och ibland kan jag ångra mig så fruktansvärt att jag inte vet vad jag ska göra. Men då är jag så lyckligt lottat att jag har min familj som stöttar mig till 100.
Nog om det. Nu är det nya äventyr som väntar mig. Jag tänker inte sitta här hemma och deppa mer över det här utan nu tar jag tag i saker och går vidare. Och det för mig enda till Oslo faktiskt haha. Saken är den att jag och min bästaste syster har ganska länge pratat om att åka till oslo och bo och jobba där ett tag. Så nu när ingen av oss har några planer för hösten så är det ju bara att köra på. Så i måndags åkte vi till Oslo för att gå på visningar av lägenheter och för att söka jobb.
Nu är vi hemma igen, med världens finaste lägenhet rikare. En liten 2 rummare i sentrala Oslo är nu vår så länge vi vill ha den. Det enda problemet just nu är jobb, men det löser sig. För nu går jag vidare.
Så Oslo, på tisdag ses vi igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0